Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Koszyk: 0 szt.
Suma: 0,00 zł
Zobacz szczegóły |  Do kasy
Start Promocje Nowości Logowanie Utwórz konto Szukaj Kontakt
  Katalog » Reklamacje Moje konto     
Kategorie
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
Informacje
Reklamacje
 Warunki gwarancji

Produkty sprzedawane przez sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. 
W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Kupujący może reklamować wadliwy produkt na dwa sposoby:  
  • korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Kupujący reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Spółka może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Kupujący według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do sklepu.
  • korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową - w takim przypadku należy złożyć reklamację zgodnie z warunkami reklamacji


Warunki reklamacji

  1. Uwagi dotyczące niezgodności między dokumentem sprzedaży a stanem otrzymanym, prosimy zgłaszać telefonicznie pod numer 426337913 lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres gzz@gzz.pl, najdalej do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  2. Towar zwracany (zamówiony lub wydany omyłkowo) nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
  3. Zwrotów wadliwych i omyłkowo dostarczonych towarów, prosimy dokonywać wyłącznie za pomocą przesyłki bez pobrania.
  4. Reklamacje o znikomej wartości prosimy konsultować z nami telefonicznie przed ich wysłaniem.
  5. Klient nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (niebędącym konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Spółki z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Spółce za nabycie danego produktu. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Spółką - Sprzedawcą, a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  6. Konsument, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Spółkę o stwierdzonej niezgodności.
Powrót
Koszyk
... jest pusty
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Reklama
Taśmy led
krdex
Kondensator smd
Paski klinowe
Facebook
Producenci
Kontakt
FAX
42 655 27 89
Tel
42 633 79 13
Godziny działania sklepu
pn-pt 10-18, sb.10-14 (sklep Zgierska 242)
11172558 wywołań od 25 październik 2012 Powered © oscGold